zondag 20 februari 2011

Blogaward van Groen Gedoe

In een reactie op mijn blogpost over de Triodos/Rabobank kreeg ik van Groen Gedoe een Blogaward. Dat is natuurlijk geweldig! Bedankt MN! Groen Gedoe blogt zelf over aanverwante onderwerpen als recycling, recepten, klimaat, wereldfilms, natuurdocumentaires, kunst en groen leven.

Zelf kreeg ze de Blogaward van Natuurlijk Zuinig die ondanks een faillisement toch gezond en biologisch eet.

Blogger van Groen Gedoe, MN

Groen Gedoe schreef over de Dakboerin:

*De Dakboerin, omdat ik heel graag lees over allerlei mogelijkheden op duurzaam en biologisch gebied en de beste tegenhanger voor BoerZoektVrouw die op het moment helemaal geen biologische boeren het boerenleven laat promoten.

Beter had ik het zelf niet kunnen verwoorden ;-). In de reactie beschrijft ze haar twijfels vanwege de kettingreactie, die deel ik wel, maar de bedoeling van de Blogaward vind ik wel goed. Het staat voor waar internet voor staat: spread the word, be inspired. Dat gebeurt bij mij in ieder geval wel, want ik ontdekte in korte tijd de twee leuke blogs die hierboven staan.

De bedoeling is deze award weer door te geven en anderen te attenderen op leuke, mooie en inspirerende blogs.

De spelregels zijn:
*Je maakt een verwijzing naar de blog en/of persoon die je de award heeft gegeven.

*Geef vervolgens de award door aan 3 tot 5 van je favoriete blogs en maak in je bericht een koppeling naar deze blogs.

*Laat een berichtje achter op deze blogs dat ze een Award gewonnen hebben.

*En het is de bedoeling dat er vooral aandacht wordt gegeven aan beginnende of nog niet zo bekende blogs.

Daarom geef ik een Blogaward aan

• De De Stadsakker van Merlijn, een startende ondernemer die vlakbij de stad 2 ha grond wil bebouwen met bioliogische groente en een zwak heeft voor kippen.

• Het tuinbankje, die duurzame tuinbankjes ontwerpt, omdat ik het ongelofelijk knap vind dat je over slechts 1 onderwerp toch zoveel diverse onderwerpen kan uitlichten. 

• Foodprint van Stroom (kunstenaars) in Den Haag over voedsel in de Stad, omdat hier kunst en voedsel op een geweldige manier bij elkaar komen, waarbij een groot publiek wordt bereikt.

Volg ze en raak opnieuw geïnspireerd!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten